الف سفرالف سفر

شما با تمام شرایط موجود در سایت موافق هستید

در حال حاضر عضو هستید؟

الف سفرالف سفر
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور اسپانیا

سفر ما از فرودگاه امام خمینی آغاز می شود. پس از گردهم آمدن کلیه همسفران و بازنگری مدارک، جهت انجام امور پرواز (دریافت کارت پرواز و تحویل بار) به سمت سالن ترانزیت حرکت می‌کنیم. تهران را به سمت مادرید ترک می‌کنیم. در هتل ‌پس از دریافت کلید اتاق‌ها و استراحتی کوتاه، اولین بعد از ظهر ورودمان به اسپانیا را با استفاده از توضیحات راهنما به گشتی کوتاه جهت آشنایی با یکی از زیباترین شهرهای اروپا خواهیم گذراند.
امروز در گشتی چهار ساعته با همراهی راهنمای محلی به دیدار مهمترین جاذبه‌های پایتخت اسپانیا مانند میدان سل، خیابان گران ویا و میدان سیبلس رفته و همچنین از داخل کاخ سلطنتی رویال پالاس نیز بازدید به عمل می آوریم. در وقت آزاد بعد از ظهر می‌توانیم از جاذبه‌های دیگر شهر مادرید نظیر پارک رتیرو، میدان مایور و یا موزه پرادو بازدید کنیم.
امروز این فرصت در اختیار ماست تا به پیشنهاد راهنما به بازدید از میدان گاوبازی شهر و یا ورزشگاه سنتیاگو برنابئو بپردازیم. همچنین می‌توانیم به شهر تاریخی و زیبای تولدو (۷۵ کیلومتر) برویم که تاریخی کهن دارد. لازم به ذکر است که برنامه‌های پیشنهادی راهنما، جزو برنامه ثابت تور نبوده و تعیین امکان پذیری و تخمین هزینه اجرای آن‌ها، بر عهده راهنما خواهد بود.
امروز صبح مادرید را به مقصد بارسلون ترک کرده اما قبل از رسیدن به این شهر چند ساعتی را در شهر بی نظیر زاراگوزا (۳۱۴ کیلومتر) توقف خواهیم داشت تا در یک گشت چند ساعته به همراه راهنمای محلی از دیدنی هایی مانند قصر الجعفریه و میدان و کلیسای پیلار بازدید نماییم. در اینجا یک وعده ناهار هم خواهیم داشت، سپس مسیرمان را ادامه داده و به شهر بارسلون می رسیم (۳۱۰ کیلومتر ) و در هتل محل اقامتمان مستقر خواهیم شد.

\

اولین گشت ما در بارسلون از صبح آغاز شده و با دیدن مناطقی چون کازا میلا و کازا باتیو، میدان کاتالونیا و خیابان رامبلا ادامه می یابد. در این گشت همچنین از پارک گوئل که طراحی آن یکی دیگر از شاهکارهای معمار معروف «آنتونی گائودی» به شمار می رود، بازدید می‌کنیم. در خاتمه گشت می‌توانیم به هتل بازگردیم یا وقت بیشتری را در شهر سرزنده و ساحل زیبای بارسلون بگذرانیم.
در گشت امروزمان نیز، به بازدید از شاهکار غول‌آسا و ناتمام گائودی یعنی کلیسای ساگرادا فامیلیا رفته و تلفیق زیبای هنر مدرن با باورهای مذهبی را خواهیم دید. پس از پایان گشت می‌توانیم از جاذبه‌های دیگر شهر بارسلون نظیر پوبله اسپانیول بازدید کنیم و یا خودمان را به یک وعده غذای اسپانیایی دعوت کنیم.
امروز با وقت آزادی که در اختیار داریم می‌توانیم با سایر جاذبه‌ها و دیدنی‌های این شهر زیبا آشنا شویم و ساعاتی را به قدم زدن در آن اختصاص دهیم. همچنین به طرفداران تیم بارسلونا بازدید از ورزشگاه نوکمپ و به دوستداران فرهنگ و هنر نیز بازدید از موزه های پیکاسو و خوان میرو را پیشنهاد می‌کنیم. برای گذران روز در خارج شهر نیز انتخاب های زیادی داریم: از شهرهای کوچک، زیبا و تاریخی تاراگونا با ویرانه‌های رومی و ویک با معماری قرون وسطایی‌اش گرفته تا سر زدن به مرکز خرید روکا یا حتی صعود به بالای کوه تیبیدابو برای لذت بردن از چشم اندازش بر شهر بارسلون و دریای مدیترانه!
 هنگام بازگشت به خانه فرا رسید! پرواز ما از فرودگاه بارسلون به سمت تهران رهسپار می‌شود. پس از عبور از بخش کنترل گذرنامه و دریافت بار، گذرنامه‌های خود را جهت ارائه به سفارت به راهنما تحویل می‌دهیم و با همسفران خداحافظی می‌نمائیم؛ هر چند می‌دانیم این خداحافظی چندان طولانی نخواهد بود زیرا همراه با سایر اعضای گروه، برای سفر بعدی با ایوار برنامه‌ریزی کرده‌ایم. برای مشاهده سفر‌های دیگر، بر روی تور اروپا کلیک کنید.

قیمت تور اسپانیا؛ کمی بیشتر از دیگر شهرهای اروپا

قیمت تور اسپانیا شاید در مقایسه با دیگر تورهای اروپا گران باشد. اما قیمت تور اسپانیا به عوامل مختلفی مثل نرخ روز یورو، بلیط رفت و برگشت هواپیما، هتل محل اقامت، تعداد شب‌های اقامت و خدماتی که در تور دریافت می‌کنید هم بستگی دارد. شما برای ۴ شب اقامت در اسپانیا باید حدودا ۶۹۰ یورو با اقامت در یک هتل ۴ ستاره هزینه پرداخت کنید. توجه داشته باشید که به این هزینه، قیمت پرواز اسپانیا (بلیط رفت و برگشت هواپیما) نیز اضافه می‌شود. پرواز‌های مستقیم تهران به مادرید و یا بارسلون، از پروازهای غیر مستقیم آن گران‎تر هستند.

ویزای اسپانیا؛ فقط در قالب تورهای گروهی

فقط در یک صورت می‌توانید موفق به اخذ ویزای اسپانیا شوید، آن هم در صورتی که به صورت تور گروهی اقدام به اخذ ویزا کنید. برای اخذ ویزای اسپانیا، قبل از باید برای تعیین وقت سفارت اقدام کنید. وقت سفارت اسپانیا در ایران، توسط شرکت کارگزاری BLS تعیین می‌شود. این وقت مصاحبه ندارد و شما باید فقط برای تحویل مدارک و انگشت نگاری به این دفتر مراجعه کنید. حدودا ۲۱ روز کاری پس از مراجعه به دفتر کارگزاری، جواب ویزا برای شما صادر می‌شود که شخص متقاضی باید به همراه کارت شناسنایی و رسید دریافتی برای دریافت جواب مراجعه کند. توجه داشته باشید که فقط ۴ دارالترجمه مجوز ترجمه مدارک ویزای اسپانیا دارند.

بهترین زمان سفر به اسپانیا، ۳۶۵ روز سال!

۳۶۵ روز سال برای سفر به اسپانیا مناسب است. جشنواره‌های بی پایان، سواحل دیدنی که در سطح جهانی هستند و شب زنده داری مردم اسپانیا، جزو دلایلی است که شما را در ۳۶۵ روز سال به اسپانیا می‌کشاند. اما باز هم باید بهترین زمان سفر به اسپانیا را بدانید.

اسپانیا دارای بیش از ۵ هزار مایل خط ساحلی می‌باشد. بهترین زمان بازدید از صخره‌های سنگی و ماسه‌های طلایی از ماه ژوئن تا اوت می‌باشد. همچنین بهترین زمان بازدید از آب و هوای دوست داشتنی و مناظر زیبای اسپانیا، از ماه سپتامبر تا نوامبر می‌باشد. در آخر نوامبر نیز، جشنواره بسیار دیدنی شاه بلوط برگزار می‌شود. از ماه مارس تا مه نیز بهترین زمان برای پیاده روی، دوچرخه سواری و اسب سواری در حومه شهرهای مادرید و بارسلونا می‌باشد.

کیفیت هتل‌های اسپانیا؛ راضی برمی‌گردید!

هتل‌ها در اسپانیا، دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، Wi-Fi رایگان، میز لوازم آرایش، تهویه مطبوع و استخر و جکوزی می‌باشند. توجه داشته باشید که هتل‌های اسپانیا فقط صبحانه دارند و ناهار و شام را باید مهمان خودتان باشید! اکثر هتل‌های ۴ و ۵ ستاره در اسپانیا ساحلی هستند که این خود یک مزیت بزرگی است. هرچه هتل شما به مرکز شهر نزدیک‎تر باشد، هزینه بیشتری برای اقامت باید بپردازید. برای اقامت در هتل‌های حومه شهر اما هزینه کمتری پرداخت می‌کنید. با توجه به بازخوردی که از مسافران اسپانیا داشتیم، تمیزی و نظافت اتاق هتل‌ها در اسپانیا بسیاری عالی است و حتما شما هر هتلی که انتخاب می‌کنید، راضی از آن خارج می‌شوید.

هزینه روزانه ۴۰ تا ۵۰ یورویی در تور اسپانیا

برای یک وعده غذایی، حدودا باید ۱۲ یورو، برای جابجایی در شهر (با تاکسی، مترو و اتوبوس) به طور میانگین ۸ یورو هزینه دارید. برای خرید بلیط موزه، باغ وحش و اماکن تفریحی باید به طور میانگین ۷ یورو هزینه پرداخت کنید. حتما قبل از سفر به اسپانیا، برای هر روز خود بودجه بندی انجام دهید.

تور گروهی اسپانیا؛ مناسب سفر اولی‌های

سفر گروهی به اسپانیا و یا همان تور گروهی اسپانیا، دارای مزیت‌هایی ا‌ست که شاید برای هرکسی دلنشین نباشد. در تورهای گروهی اسپانیا تور لیدر همراه شما خواهد بود. تور لیدر در پرداخت هزینه‌های جابجایی در شهر، بازدید از اماکن تفریحی، راهنمایی در پرداخت هزینه‌های سوغات و خورد و خوراک و همچنین برگزاری گشت‌های شهری به شما کمک می‌کند.

مدارک لازم برای سفر به اسپانیا

  • دو قطعه عکس ۳*۴ رنگی، تمام‌رخ با زمینه سفید، حداکثر برای ۶ ماه اخیر (عکس با گذرنامه یکی نباشد)
  • اصل و ترجمه سند مالکیت به نام مسافر (چنانچه خانواده باشند سند مالکیت به نام سرپرست خانواده کافی است)
  • اصل و ترجمه مدارک شغلی
  • دانش آموزان و دانشجویان: اصل و ترجمه نامه اشتغال به تحصیل جهت دانش‌آموزانی که در سال تحصیلی قصد سفر دارند، علاوه برنامه اشتغال به تحصیل، ارائه اصل و ترجمه رضایت‌نامه از مدیریت مدرسه با ذکر تاریخ سفر الزامی است.
  • برای فرزندان زیر ۱۸ سال که بدون همراهی یکی از والدین سفر می‌کنند رضایت‌نامه محضری الزامی است و نیاز به ترجمه اسپانیایی و تائید دادگستری دارد.
  • اصل و ترجمه مدارک شغلی و مالی همسر برای خانم‌های خانه‌دار
  • اصل پاسپورت با ۶ ماه اعتبار از زمان خروج از کشور با امضا شخص مسافر
  • ارائه کارت واکسیناسیون، از واکسن‌های مورد تایید سفارت اسپانیا (فایزر، مدرنا، آسترازنکا، جانسون، سینوفارم و سینووک). حداقل ۱۴ روز باید از تزریق دز دوم گذشته باشد.
  • اصل گواهی حساب بانکی با مهر و امضا بانک فقط به زبان انگلیسی (با مانده ۲,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال)
معرفی اسپانیا

یکی از دلایلی که اسپانیا برای مهاجران و گردشگران چنین گزینه جذابی است قطعاً هوای مطبوع در طول سال است. آب و هوای اسپانیا به طور کلی به سه نوع مختلف آب و هوا تقسیم می‌شود: آب و هوای قاره‌ای در مناطق مرکزی، آب و هوای مدیترانه‌ای در جنوب و آب و هوای اقیانوسی در شمال غربی و جزایر قناری از یک آب و هوای نیمه‌گرمسیری و نیمه خشک معتدل برخوردار است. در صورتی که دو دز واکسن کرونا دریافت کرده‌اید، تور اسپانیا تابستان ۱۴۰۲ را از دست ندهید.

شهر های اسپانیا

در زیر به برخی از محبوب‌ترین شهرهای اسپانیا اشاره می‌کنیم:

اسپانیا مکان‌های جذاب زیادی برای بازدید دارد. این کشور دارای تنوع باورنکردنی است که مناظر خیره کننده، تاریخ شگفت انگیز و همچنین انبوهی از شهرهای پرهیاهو را ارائه می‌دهد. اسپانیا به عنوان “Las Españas” شناخته می‌شود زیرا از مناطق متعددی با فرهنگ‌های منحصر به فردی تشکیل شده است.پس از فرانسه، اسپانیا دومین کشور پربازدید جهان است. هر سال بیش از ۸۰ میلیون بازدید کننده دارد و انتظار می‌رود این ارقام در چند سال آینده افزایش یابد.

فهرستی از پربازدیدترین مقاصد اسپانیا را برای شما گردآوری کرده‌ایم:

۲ مکان پربازدید در اسپانیا

در اینجا ۵ شهر پربازدید اسپانیا بر اساس تعداد بازدیدکنندگان خارجی در سال گذشته آورده شده است. همه آنها مکان‌های فوق العاده ای هستند که چیزی منحصر به فرد را ارائه می‌‎دهند.

۱) بارسلونا

بارسلون دومین شهر این کشور اما محبوب ترین مقصد اسپانیا برای بازدیدکنندگان بین المللی است. این یک شهر آرام است که خطوط ساحلی خیره کننده را با طیف وسیعی از مراکز گردشگری ارائه می‌دهد.

۲) مادرید

مادرید سالانه بازدیدکنندگان بیشتری نسبت به بارسلونا دارد. با این حال، پایتخت اسپانیا بازدیدکنندگان خارجی کمتری دارد. این شهر به خاطر موزه‌های درجه یک خود مانند موزه ال پرادو و همچنین یکی از پر جنب و جوش ترین صحنه های زندگی شبانه در جهان مشهور است.برخی دیگر از دیدنی‌های این شهر شامل پارک Retiro، کاخ سلطنتی و باغ‌ها، Plaza Mayor (میدان اصلی پایتخت) و معبد Debod هستند. مادرید ممکن است ساحلی مانند بارسلونا نداشته باشد، اما با فراوانی نقاط دیدنی فرهنگی خود آن را جبران می‌کند.

سواحل اسپانیا

نه تنها رقص فلامنکو، باشگاه‌های فوتبال، ساختمان‌های تاریخی، هنرهای الهام‌بخش، بلکه اسپانیا به‌خاطر سواحل جذاب‌اش محبوب است. اسپانیا با داشتن برخی از جذاب‌ترین جزایر مانند گرن کاناریا، مایورکا، ایبیزا و کابررا، سواحل جذاب متعددی را در خود جای داده که خط ساحلی وسیع آن را در بخش‌های شمالی و جنوبی کشور زینت داده است. سواحل بکر در اسپانیا همه روح های سرگردان را فرا می‌خواند. اگر شما نیز قصد دارید این سواحل استثنایی را ببینید، تور اسپانیا را از دست ندهید. برخی از زیباترین سواحل اسپانیا عبارتند از:

کالا آگولا

پلایا دی سیلنسیو

Playa De Gulpiyuri

Playa De Ses Illetes

پلایا د لاس کانتراس

کالا کنته

Playa De Bolonia

Playa De Alcudia

ساحل مایورکا Es Trenc

جزایر سیس

پلایا دل کریستو

Playa De La Carihuela

Playa De Alcudia

Playa De Los Genoveses

پلایا لا هرادورا

پلایا دل کانیولو

قیمت تور جزایر قناری

قطعا بسیاری از گردشگران و افرادی که به سفر علاقه‌ مند هستند، نام جزایر قناری را شنیده اند و در صورت امکان، آن را در فهرست مقاصد بعدی خود قرار داده اند.اگر بخواهیم جزیره قناری را به صورت مختصر تعریف کنیم عبارت است از مجمع‌الجزایری مرکب از هفت جزیره در اقیانوس اطلس، نزدیک به ساحل مراکش و یکی از ۱۷ منطقه خودمختار اسپانیا است.پایتخت آن لاس پالماس است.این جزایر هفت گانه عبارتند از : تنه ریف، گرن کاناریا، لانزاروته، لاپالما، لاگومرا،ال هیرو و فوئه رته ونتورا.

سالانه بسیاری از گردشگران برای استفاده از طبیعت بکر و زیبا و کسب آرامش در سواحل جزایر قناری به این منطقه سفر می کنند. از معروف ترین تفریحات این جزیره ها می‌توان به بازدید از پارک های ملی و طبیعی، موج سواری، غواصی، قایق رانی، دوچرخه سواری در طبیعت، طبیعت گردی، سنگ نوردی و بازدید از جاذبه های تاریخی و فرهنگی در جزیره ها اشاره کرد.

اگر شما نیز قصد سفر به این قطعه از بهشت را دارید تا از نزدیک شاهد این طبیعت بکر باشید، پیشنهاد ما استفاده از تور جزایر قناری اسپانیا در نوروز ۱۴۰۲ است.

سوالات متداول تور اسپانیا

بیشترین سوالاتی که متقاضیان تور اسپانیا از کارشناسان نهال‌گشت می‌پرسند را در ادامه برای شما آورده‌ایم:

با توجه به پروسه اخذ ویزای اسپانیا، بهتر است که حدودا بین ۲ تا ۳ ماه قبل از سفر برای خرید تور اسپانیا اقدام کنید. از این زمان، حدودا ۳۰ روز برای وقت سفارت و حدودا ۲۱ روز برای دریافت جواب در نظر گرفته شده است.

۴ شب، بهترین تایم اقامت در اسپانیا است. چرا که در این ۴ شب می‌توانید کل شهر محل اقامت را بازدید کنید و هزینه زیادی برای اقامت نمی‌پردازید.

مهم‌ترین دلیل اختلاف قیمت تورهای اسپانیا، سود آژانس‌های مسافرتی و خدماتی است که با تور به شما ارائه می‌شود. به طور مثال، شما یک تور اسپانیا را با خدمات اقامت در هتل ۵ ستاره، بلیط رفت و برگشت هواپیما، خدمات اخذ ویزا، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و راهنمای محلی را با تور دیگری با خدمات اقامت در هتل ۴ ستاره، بلیط رفت و برگشت هواپیما و خدمات اخذ ویزا مقایسه کنید. خب بدیهی است که این دو اختلاف قیمت داشته باشند!

از فرودگاه امام خمینی تهران تا فرودگاه El part شهر بارسلون حدودا ۹ ساعت و ۱۵ دقیقه در راه هستید.

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی ما اینجاست تا به سوالات شما پاسخ دهد. هر سوالی دارید از ما بپرسید!
سلام، چگونه می توانم کمک کنم؟